Zarządzanie Klientami realizujemy w słowniku Klientów.
Po wybraniu słownika Klientów widzimy powyższą listę.
Możemy tutaj (oczywiście w zależności od uprawnień) robić szereg czynności:
- dodawanie/ edycja Klientów
- dodawanie/ edycja Oddziałów
- dodawanie notatek
- przypisanie osoby kontaktowej do Firmy
Funkcjonalności te opisane są poniżej.
Dodawanie Klienta
Po wybraniu w menu linku: Dodaj Klienta otwiera się formularz:

Wybieramy ze słownika przypisanego handlowca, typ Klienta, województwo a pozostałe wartości wprowadzamy ręcznie.
Dodawanie /edycja Oddziałów Klienta
Jeżeli Firma posiada oddziały to można je tutaj wprowadzić:

Dodawanie notatek dotyczących Klienta
Mamy możliwość dodawania notatek dotyczących Klienta. Mamy do wyboru, czy jest to notatka prywatna (widoczna tylko dla nas) czy publiczna (widoczna dla wszystkich użytkowników programu)

przypisanie osoby kontaktowej do Firmy
Do Każdego Klienta możemy przypisać osoby do kontaktu, które wybieramy ze słownika osób kontaktowych:
